ВІДПОВІДІ на Ваші ЗАПИТАННЯ
Серпень завжди активний місяць для консультування!
Я люблю консультації – це можливість дати зворотний зв'язок та отримати нові теми.
Отже, УВАГА запитання
- Як навчити дитину бути уважною? Або дефіцит уваги!
Відповідаю з власного досвіду!
БАГАТОЗАДАЧНІСТЬ або дефіцит уваги! Діти "М".
Вже сьогодні вчені Гарвардського університету стверджують, що, переключаючи увагу з одного завдання на інше, мозок спалює глюкозу, необхідну для підтримки концентрації.
Діти "М" вже сьогодні мають проблему:
зібратися з думками, відфільтрувати зайву інформацію, адже саме вони вміють одночасно слухати музику, листуватися в чаті, блукати по мережі, редагувати фото, роблячи при цьому уроки.
Діти "М" втрачають мотивацію та потенціал для завершення розпочатого і тим самим у них з'являються стратегії, зворотний бік яких:
- Неуважність
- Гіперактивність
- Дефіцит уваги
Постійно відволікаючись на щось нове, дитина почувається стомленою вже за кілька хвилин, бо швидко вичерпує поживні ресурси мозку. Крім того, часте перемикання викликає почуття тривоги і з'являється тривожно недовірливий синдром - печаль, апатія, байдужість.
Підскакує рівень гормону стресу – кортизолу, що призводить до агресивної та імпульсивної поведінки – ГНІВ, агресія.
Як ДОПОМОГТИ вашій ДИТИНІ!?
Моя думка, як мами – це робота техніки для нас, а не віддача дітей у РАБСТВО техніці!
Важливо навчити дитину якісно використати сучасні технології.
Режим використання гаджетів це як режим годування в ранньому дитинстві і якщо він систематичний (режим використання гаджетів) головний мозок росте і дозріває своєчасно, і відповідає віку дитини, а значить всі когнітивні функції розвиваються, і Ваша дитина росте здоровим і розумним, і володіє комп'ютерною грамотністю, а це вже ОСОЗ!
Багатозадачність також має плюси, але діти "М" повинні цьому вчитися, адже саме комп'ютерна грамотність і режим у використанні гаджетів допоможуть розвинути стратегії багатозадачності, а не віддати вашу дитину в РАБСТВО технічному прогресу.
Деякі діти мають уроджений талант справлятися з кількома завданнями одночасно, але таких “супердітей” не більше 10% у світі.
Існують особливості у вихованні дівчаток та хлопчиків в умовах сучасної багатозадачності.
Якщо ваша дитина – дівчинка, їй легко виконувати кілька справ одночасно. Так що варто розвивати цю навичку, регулюючи навантаження за допомогою режиму, комп'ютерної грамотності та контролюючи якість виконання.
Якщо ж у вас – хлопчик, навчіть його концентруватися на тому завданні, яке він виконує “тут і зараз” – стратегія усвідомленості навчить планувати та відстежувати виконання завдань, і прагнути фінішного результату.
Вік, що підходить для користування комп'ютером або гаджетами, може бути різним, він залежить від розвитку дитини та її готовності вивчати комп'ютерну грамотність.
Через багатозадачність комп'ютерів і смартфонів діти не вміють довго фокусуватися на тому самому об'єкті. Якщо дитина не вміє зосереджуватися на чомусь одному, їй буде складніше навчитися говорити, читати, слухати вчителі на уроках та спілкуватися з однолітками, вести діалог та монолог.
Дитячий мозок здатний впоратися з великою кількістю рутинних справ. Але деякі сфери потребують 100% концентрації.
Тому перш ніж дати дитині гаджет в руки реально оцініть її ресурси та навчіть її грамотно користуватися нею!
Діти це наші відображення і вони всьому навчаються у нас, наслідуючи нас!
#осіпцова_корекційний_педагог
#осіпцовалогопедвукраїні
Немає коментарів:
Дописати коментар