Як я прийшла до корекційної педагогіки і чому обрала цю життєву місію
Ідея здобути третю вищу освіту — цього разу в галузі корекційної педагогіки — виникла у мене багато років тому.
Коли моїй старшій доньці, народженій у 2000 році, було чотири, вона не вимовляла близько шести звуків. Нам запропонували пройти комісію для зарахування до логопедичної групи. Прийшовши на цю комісію, я була шокована: нам відмовили. Пізніше я дізналася, що саме психолог не рекомендував нам цю групу.
Дорогою додому я зайшла до книгарні та купила все, що змогла знайти з логопедії. Це були три книги: з артикуляційної гімнастики, пальчикових вправ і збірка текстів із картинками для постановки звуків.
Так розпочався наш шлях. День за днем ми займалися, наближаючись до мети. У перший клас донька пішла з чіткою дикцією. Вона дуже любила читати та спілкуватися зі старшими дітьми — її мовлення було виразним, а активний словниковий запас багатим. Завдяки великій кількості пізнавальної літератури, яку вона перечитала, донька легко вела діалоги як з однолітками, так і з дітьми старшого віку.
старша донька Катрін
старша донька Катрін - 2013 рік
Саме тоді я зрозуміла, що моє покликання це допомога дітям - т.к. правильне, чітке, красиво оформлене мовлення дитини - це запорука їхнього успіху в майбутньому.
У 2012 році була написана дипломна робота на тему "Рання діагностика та корекція дітей молодшого дошкільного віку" захистивши її я здобула диплом магістра про повну вищу освіту за спеціальністю "Корекційна освіта" понад 6 років пропрацювала в державній системі освіти та викладала в університеті.
дитячий садок
Мої улюблені вихованці
ЗАРАЗ
маю великий шматок приватної практики і мені це подобається
Осіпцова Світлана :: логопед-терапевт
Зараз я продовжую займатися улюбленою справою і несу у світ любов та добро через допомогу дітям. Більше інформації щодо посилання в Інстограм.
Зараз розвиваю новий напрямок у корекційній педагогіці. Далі більше)))
Я завжди вдячна моїм вчителям і наставникам за довіру, колегам за підтримку та співпрацю, а також моїм вихованцям, які дозволили перебувати поряд з ними та допомагати у формуванні правильної, чіткої та красиво оформленої мови, їх батькам за довіру та співпрацю. (Ті хто брали активну участь, у закріпленні здобутих навичок на заняттях розуміють про що я говорю).
Немає коментарів:
Дописати коментар