"Інформаційно-комунікаційних технологій та штучний інтелект у навчанні дітей дошкільного віку з порушеннями мови"
Сьогодні комп'ютер - не іграшка і точно не заміна педагога. Як не дивно саме з цієї позиції ІКТ та ШІ розглядають керівники дошкільних закладів.
Актуально та переконливо, як вчитель, логопед можу заявити, що застосування ІКТ та ШІ у корекційно-освітній роботі з дошкільнятами дозволяє підвищити її ефективність (відповідно до норм САН епідем станції та розумного застосування за інструкцією для дошкільних закладів).
Існує безліч методичних рекомендацій та посібників щодо використання "Інформаційно-комунікаційних технологій та Штучний Інтелект у навчанні дітей дошкільного віку з порушеннями мови", так само використовується стратегія ІКТ та ШІ у застосуванні та розробці конспектів занять, а також розробці дидактики та індивідуальних планів з усунення порушень мовлення, що допомагає скоротити термін.
І звичайно ж мрія кожного логопеда, педагога в дошкільних закладах та й моя теж ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА (прийму в дар))).
Недемократична вартість - зменшує доступом до подібної техніки, що підвищує терміни корекції промови т.к.
копію створено: Осипцова Світлана Олександрівна
джерело: www.logoblog.by / автор Наталія Чемоданова
Немає коментарів:
Дописати коментар