ОФІЦІЙНИЙ БЛОГ
Привіт, шановні Батьки !
Малюк чи малюк вас не розуміє, не каже, вередує з дрібниць... Давайте поговоримо!
Мова не передається у спадок! Дитина переймає досвід мовного спілкування від оточуючих, тобто. оволодіння мовою перебуває у прямій залежності від довкілля - соціуму у якому живе малюк.
Вчитися говорити - це, як вчитися ходити, поступово, крок за кроком, малюки навчаються правильно і чітко вимовляти звуки, пов'язувати між собою слова, будувати речення, ясно, послідовно та граматично правильно викладати свої думки.
При нормальному розвитку мови до 5 років у дитини спонтанно коригуються фізіологічні порушення звуковимови. Але, на жаль, іноді мовленнєвий розвиток відбувається із запізненням чи особливостями розвитку. У цьому випадку Вам на допомогу може прийти логопед.
Цей блог був створений для того, щоб допомогти Вам і Вашому малюку в цій нелегкій справі - навчитися розуміти один одного і жити в гармонії з навколишнім Світом.
ГОЛОВНА ЗАДАЧА - практична та психолого-педагогічна допомога дітям дошкільного/шкільного віку та їх батькам, попередження та усунення різних видів порушень та недоліків мови у дітей віком від 2-х до 7-ми років, допомога у гармонійному розвитку маленької Людини. Так само допомога дорослим та підліткам!
Особливо велике бажання у дітей з вадами мови пізнавати світ, а також правильно навчитися вимовляти слова і звуки, що входять до них - адже малюк так хоче діалогу, а часом достатньо вислухати ваше чадо.
Робота з дітьми будується на базі індивідуально розробленої програми до конкретного малюка (людини), яка забезпечує розвиток мовного апарату дитини (людини) та профілактику можливих дефектів мови.
У процесі навчання вимові використовуючи природне прагнення говорити, логопед пробуджує пізнавальний інтерес малюка, активізуючи його розумову діяльність.
Осипцова Світлана Олександрівна – практикуючий вчитель-логопед з вищою психолого-педагогічною освітою, магістр з корекційної педагогіки та психології дошкільного та шкільного віку. Член "Асоціації працівників дошкільної освіти України". Закінчила Державний педагогічний університет ім. Сухомлинського у м. Миколаєві, друга вища освіта Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (ОМУРЛ) – кафедра дефектології.
З 2012 – 2013 року магістратура, переддипломна практика з корекційної педагогіки та психології.
Консультирую, проводжу індивідуальні та корекційні майстер-класи з огляду на вік та індивідуальні особливості розвитку та дефекту.
Логопедична консультація - включає повне обстеження і підбір індивідуальної корекційної програми, завдань і вправ.
Повна конфіденційність.
Працюю з такими порушеннями мови, як:
- різні порушення звуковимови (дислалія, дизартрія, ринолалія);
- загальне недорозвинення мови (ЗНР);
- фонетико-фонематичне недорозвинення мови (ФФНР);
- активізація фонематичного слуху;
- порушення письма та читання (дисграфія, дислексія);
- відсутність мови (алалія);
- постановка та активація дикції, голосу;
- терапевтична робота зі страхами та заїканням (діти, дорослі).
У заняття входять такі цілі та прийоми:
- навчити дитину (людини) правильно вимовляти звуки;
- розвивати фонематичне сприйняття;
- розвивати дрібну моторику;
- розширювати словник і формувати граматичний лад мови (сюди належить накопичення словника, вживання прийменників, закінчень слів, побудова фраз та інших.);
- формувати складову структуру слова;
- безболісно розтягнути під'язичну зв'язку (вуздечку);
- логопедичний масаж та дихальна гімнастика. В основі методу лежить особливий масаж м'язів язика, губ, щік, вилиць, м'якого піднебіння за допомогою комплекту спеціальних зондів. Ціль зондового масажу - нормалізація мовної моторики, тобто вимови. Робота починається з обстеження апарату артикуляції - жувальних, мімічних м'язів, м'язів язика, губ, щік, м'якого піднебіння. Робляться висновки про те, які м'язи або групи м'язів уражені і якою мірою;
- корекція мовної патології;
- підготовка дитини до школи за цікавими логопедичними традиційними та авторськими методиками з розвитком уваги, пам'яті, мислення, логіки (набір корекційних груп).
Правильне, чітке, красиво оформлене мовлення дитини
стане запорукою успіху в майбутньому Вашої дитини.
/ Осіпцова С.О.
Якщо ви звернули увагу на те, що мова вашої дитини відрізняється від промови однолітків, у дитини виникають проблеми у спілкуванні і вона замикається в собі, то вам необхідно звернутися до фахівців – логопеда, дитячого психолога.
Перше заняття з логопедом проходить, як правило, в рамках приватної бесіди, в ході якої виявляються проблеми (діагностика), надалі вже починається їх відпрацювання. Логопед володіє так само навичками психолога та терапевтичними техніками, що просто необхідно при роботі.
МОЖНА ЗБЕРІГТИ ВІЗИТКУ В ГАЛЕРЕЮ ТЕЛЕФОНУ
(натиснути на візитку)
Якщо ви читаєте цю сторінку, можливо вам просто цікаво або ви шукаєте спеціаліста для вашої дитини; для себе, друга.
Це справді важливий та відповідальний крок знайти людину, якій зможете довірити своє чадо. При виборі, на мій погляд, велике значення має довіра до фахівця.
Хочу розповісти про те, як я прийшла до логопедії і чому обрала цю життєву місію >>> читати далі.