Логопед в Миколаєві та онЛайн

ОФІЦІЙНИЙ БЛОГ

Привіт, шановні Батьки !
    Малюк чи малюк вас не розуміє, не каже, вередує з дрібниць... Давайте поговоримо!

    Настрій та характер у малюків неординарні – відбувається формування характеру. Найчастіше плач та істерики виникають від того, що дітей не розуміють, вони не можуть висловити свої думки та бажання – дітей не слухають т.к. думають, що вони ще малі мати свою думку!

    Мова не передається у спадок! Дитина переймає досвід мовного спілкування від оточуючих, тобто. оволодіння мовою перебуває у прямій залежності від довкілля - соціуму у якому живе малюк.
Вчитися говорити - це, як вчитися ходити, поступово, крок за кроком, малюки навчаються правильно і чітко вимовляти звуки, пов'язувати між собою слова, будувати речення, ясно, послідовно та граматично правильно викладати свої думки.

    При нормальному розвитку мови до 5 років у дитини спонтанно коригуються фізіологічні порушення звуковимови. Але, на жаль, іноді мовленнєвий розвиток відбувається із запізненням чи особливостями розвитку. У цьому випадку Вам на допомогу може прийти логопед.

    Цей блог був створений для того, щоб допомогти Вам і Вашому малюку в цій нелегкій справі - навчитися розуміти один одного і жити в гармонії з навколишнім Світом.

    ГОЛОВНА ЗАДАЧА - практична та психолого-педагогічна допомога дітям дошкільного/шкільного віку та їх батькам, попередження та усунення різних видів порушень та недоліків мови у дітей віком від 2-х до 7-ми років, допомога у гармонійному розвитку маленької Людини. Так само допомога дорослим та підліткам!

    Особливо велике бажання у дітей з вадами мови пізнавати світ, а також правильно навчитися вимовляти слова і звуки, що входять до них - адже малюк так хоче діалогу, а часом достатньо вислухати ваше чадо.

    Робота з дітьми будується на базі індивідуально розробленої програми до конкретного малюка (людини), яка забезпечує розвиток мовного апарату дитини (людини) та профілактику можливих дефектів мови.

    У процесі навчання вимові використовуючи природне прагнення говорити, логопед пробуджує пізнавальний інтерес малюка, активізуючи його розумову діяльність.

Осипцова Світлана Олександрівна – практикуючий вчитель-логопед з вищою психолого-педагогічною освітою, магістр з корекційної педагогіки та психології дошкільного та шкільного віку. Член "Асоціації працівників дошкільної освіти України". Закінчила Державний педагогічний університет ім. Сухомлинського у м. Миколаєві, друга вища освіта Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (ОМУРЛ) – кафедра дефектології.
З 2012 – 2013 року магістратура, переддипломна практика з корекційної педагогіки та психології.

    Консультирую, проводжу індивідуальні та корекційні майстер-класи з огляду на вік та індивідуальні особливості розвитку та дефекту.

Логопедична консультація - включає повне обстеження і підбір індивідуальної корекційної програми, завдань і вправ.
Повна конфіденційність.

   
Працюю з такими порушеннями мови, як:
  • різні порушення звуковимови (дислалія, дизартрія, ринолалія);
  • загальне недорозвинення мови (ЗНР);
  • фонетико-фонематичне недорозвинення мови (ФФНР);
  • активізація фонематичного слуху;
  • порушення письма та читання (дисграфія, дислексія);
  • відсутність мови (алалія);
  • постановка та активація дикції, голосу;
  • терапевтична робота зі страхами та заїканням (діти, дорослі).

У заняття входять такі цілі та прийоми:
  • навчити дитину (людини) правильно вимовляти звуки;
  • розвивати фонематичне сприйняття;
  • розвивати дрібну моторику;
  • розширювати словник і формувати граматичний лад мови (сюди належить накопичення словника, вживання прийменників, закінчень слів, побудова фраз та інших.);
  • формувати складову структуру слова;
  • безболісно розтягнути під'язичну зв'язку (вуздечку);
  • логопедичний масаж та дихальна гімнастика. В основі методу лежить особливий масаж м'язів язика, губ, щік, вилиць, м'якого піднебіння за допомогою комплекту спеціальних зондів. Ціль зондового масажу - нормалізація мовної моторики, тобто вимови. Робота починається з обстеження апарату артикуляції - жувальних, мімічних м'язів, м'язів язика, губ, щік, м'якого піднебіння. Робляться висновки про те, які м'язи або групи м'язів уражені і якою мірою;
  • корекція мовної патології;
  • підготовка дитини до школи за цікавими логопедичними традиційними та авторськими методиками з розвитком уваги, пам'яті, мислення, логіки (набір корекційних груп).

Правильне, чітке, красиво оформлене мовлення дитини 
стане запорукою успіху в майбутньому Вашої дитини. 
/ Осіпцова С.О.

  Якщо ви звернули увагу на те, що мова вашої дитини відрізняється від промови однолітків, у дитини виникають проблеми у спілкуванні і вона замикається в собі, то вам необхідно звернутися до фахівців – логопеда, дитячого психолога.

    Перше заняття з логопедом проходить, як правило, в рамках приватної бесіди, в ході якої виявляються проблеми (діагностика), надалі вже починається їх відпрацювання. Логопед володіє так само навичками психолога та терапевтичними техніками, що просто необхідно при роботі.

МОЖНА ЗБЕРІГТИ ВІЗИТКУ В ГАЛЕРЕЮ ТЕЛЕФОНУ
(натиснути на візитку)


    Якщо ви читаєте цю сторінку, можливо вам просто цікаво або ви шукаєте спеціаліста для вашої дитини; для себе, друга.
Це справді важливий та відповідальний крок знайти людину, якій зможете довірити своє чадо. При виборі, на мій погляд, велике значення має довіра до фахівця.