ПУБЛИКАЦИИ

14 лист. 2014 р.

Навіщо ІКТ та ШІ сучасному логопеду, дефектологу, педагогу?


"Інформаційно-комунікаційних технологій та штучний інтелект у навчанні дітей дошкільного віку з порушеннями мови"


    Сьогодні комп'ютер - не іграшка і точно не заміна педагога. Як не дивно саме з цієї позиції ІКТ та ШІ  розглядають керівники дошкільних закладів. 
    Актуально та переконливо, як вчитель, логопед можу заявити, що застосування ІКТ та ШІ у корекційно-освітній роботі з дошкільнятами дозволяє підвищити її ефективність (відповідно до норм САН епідем станції та розумного застосування за інструкцією для дошкільних закладів). 
    Існує безліч методичних рекомендацій та посібників щодо використання "Інформаційно-комунікаційних технологій та Штучний Інтелект у навчанні дітей дошкільного віку з порушеннями мови", так само використовується стратегія ІКТ та ШІ у застосуванні та розробці конспектів занять, а також розробці дидактики та індивідуальних планів з усунення порушень мовлення, що допомагає скоротити термін. 
    І звичайно ж мрія кожного логопеда, педагога в дошкільних закладах та й моя теж ІНТЕРАКТИВНА ДОШКА (прийму в дар))).  
    Недемократична вартість - зменшує доступом до подібної техніки, що підвищує терміни корекції промови т.к.


 копію створено: Осипцова Світлана Олександрівна
джерело: www.logoblog.by / автор Наталія Чемоданова
 

Немає коментарів:

Дописати коментар