25 груд. 2018 р.

Парез у логопедії або чому дитина не говорить


Парез (від др.-грец. πάρεσις - ослаблення м'язів язика; читається «па́ресіс») - неврологічний синдром, зниження тонусу або тонус сили м'язів, зумовлене ураженням рухового шляху нервової системи.

Нервові закінчення вплетені в м'язову тканину, що в разі ураження нервових закінчень і дає парез м'язів артекуляційного апарату!

Парез може спричиняти параліч м'язів артикуляційного апарату - повну відсутність рухів язика, губ або щік... тощо.

Види парезів


За рівнем ураження нервової системи:

  • центральний
  • периферичний
  • змішаний
  • психогенний

За ступенем вираженості:

  • легкий
  • помірний
  • глибокий
  • важкий (параліч)

За поширеністю

  • слабкість одного м'яза
  • слабкість групи м'язів
  • частковий (хаотично)

Шкала оцінки вираженості парезу:

  • 0- немає довільних рухів (параліч)
  • 1- ледь помітні скорочення м'язів
  • 2- об'єм руху ледве помітний, рухи знижені
  • 3- є значні рухи, м'язи здатні рухатись, але хаотично
  • 4- легке зниження сили м'язів, за повного об'єму руху
  • 5 нормальна сила м'язів, повний об'єм рухів 5- нормальна сила м'язів, повний об'єм рухів

Корекція парезу артикуляційного апарату:

  • медикаментозне лікування (дитячий психіатр, невролог)
  • здорова дитина (імунітет)
  • логопедичний масаж

На відео (тимчасово не доступно) ви бачите вібрацію поставлену після курсу логопедичного масажу і підрізання під'язикової вуздечки.

Осіпцова С.О.
корекційний педагог
практичний логопед 

Немає коментарів:

Дописати коментар